IP: realcraft.pl
OnLine graczy: 3Regulamin sklepu / usług RealCraft.pl
Regulamin:
§1.Postanowienia ogólne
1.Regulamin sklepu jest zgodny z regulaminem usługodawcy płatności
oraz jest on
dostępny pod adresem https://www.cashbill.pl/download/regulaminy/Regulamin_Platnosci.pdf
2.Wraz
z
zakupem dowolnej usługi użytkownik akceptuje regulamin sklepu sklepu / usług RealCraft.pl
3.Każda osoba, która zakupi dowolną usługę zgadza się z postanowieniami regulaminu dostawcy
płatności, którym jest
Serwis
CashBill.pl
4.Administracja nie odpowiada za utracone zakupione produkty, które mogły wyniknąć np. z nadania
blokady na konto gracza, który złamał regulamin lub taryfikator serwera Minecraft dostępny na
forum serwisu RealCraft.pl
5.W przypadku awarii lub innej przyczyny wyższej administracja serwisu RealCraft.pl nie
odpowiada za brak dostępu do serwera lecz dołoży ona wszelkich starań aby jak najszybciej
naprawić usterki.
6.Klient po uczynieniu nieodwracalnych zmian w działaniu serwisu poprzez
korzystanie z zakupionych produktów traci
możliwość skorzystania z prawa odstąpienia od umowy.
7. Właścicielem sklepu jest: Działalność usługowa Wiesław Wójcik NIP: 6761080725 REGON: 385933874
§2.Sklep RealCraft
1.Zakupione produkty są jedynie wirutalnymi dodatkami do gry, które
nie
przedstawiają poza grą wartości materialnej.
2.Konta VIP, SuperVIP, kolor nicku zostają
przedłużone na
okres kolejnych
edycji, lecz dodatki tj. zmiana skina, exp, własny opis lub ogłoszenia nie przechodzą na kolejne
edycje.
3.Płatności
SMS, Przelewem oraz PaySafeCard obsługuje firma
CashBill.pl
KRS 0000323297, Numer w UKNF IP10/2013, NIP 629-241-08-01, REGON 241048572
4.Hiperłącze do kontaktu w sprawie błednego działania systemów znajduje się w sklepie serwisu
RealCraft.pl po przejściu na stronę pod nazwą "Regulamin sklepu / usług RealCraft.pl"
5.Wykupienie produktu "VIP" "SuperVIP" może nastąpić dopiero odpowiednio 30 i 65 dni od momentu
poprzedniego zakupienia ww. usług w przypadku kiedy użytkownik już kiedyś zakupił usługi.
6. Wszystkie zakupione produkty i usługi oferowane w sklepie są przypisywane bezpośrednio do nazwy użytkownika (nicku) klienta.
7. Produkt do klienta dostarczony jest drogą elektroniczną a okres jego użytkowania definiowany
jest przez informacje zawartą podczas zakupu oraz w regulaminie. Po czasie
użytkowania klient traci możliwość użytkowania produktu, jeżeli nie wykupi go ponownie. Konto na
którym uruchomiona został usługa nie traci możliwości gry
8. Sklep powinien po autoryzacji płatności niezwłocznie wydać odpowiedni produkt lecz jeśli
tego nie zrobi użytkownik może skorzystać z kontaktu mailowego - PWWPMC@gmail.com
§3.Administracja danymi osobowymi
1.Firma CashBill.pl może przetwarzać dane wprowadzane podczas
dokonywania zakupu takie jak imię, nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail
2.Powyższe dane są zapisywane w celu weryfikacji płatności
3. Szczegółowa informacja na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie
https://www.cashbill.pl/download/dokumenty/zasady-powierzenia-przetwarzania-danych-osobowych.pdf
Kontakt:
- w przypadku gdy nie dostaliście rangi / itemów / expa - pwwpmc@gmail.com
- w przypadku gdy wysłaliście zły SMS, nie dostaliście kodu, przelew nie został zaksięgowany: https://www.cashbill.pl/kontakt/#reklamacje
- system PaySafeCard nie zadziałał poprawnie: https://www.paysafecard.com/pl-pl/pomoc/formularz-kontaktowy/