Skocz do zawartości
vShinji

[propozycja] Zmiany w ekonomii

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Twój nick: KiszorEloKtoPL69

Propozycja dotyczy (tytuł): Zmiany w sposobie pozyskiwania pieniędzy

Opis propozycji: Jako, iż temat o nowoczesnych farmach chyba ucichł, bo już bez przesady - to nie jest tak skomplikowane, aby aż miesiąc tworzyć ten plugin. Ponownie składam apelację o zmianę ekonomii serwera (wcześniej już pisałem, abyście podnieśli ceny w sklepie, a odrzuciliście to twierdząc, iż nie podałem żadnych propozycji). 

Wszystkie źródła, z których można czerpać pieniądze:

  • Sklep: Ceny kupna są zdecydowanie za wysokie, a ceny sprzedaży... no właśnie, albo za wysokie (surowce) albo za niskie (wszystko inne, np. drewno za 3$, kwarc za 2$, kaktus za 2.5$), w skrócie; nic oprócz złota i szmaragdów nie opłaca się sprzedawać (o diamentach napiszę niżej).
  • Praca: Po kolei.
  1. Górnik - w połączeniu z beaconem można wyciągać średnio 4k co 2/4 minuty. Dodatkowo: złoto(190$), szmaragdy(220$), diamenty(320$, 400$+ u graczy)
  2. Drwal - średnio 1k co wypłatę. Dodatkowo: drewno (3-3,5$)
  3. Rolnik - średnio 1.5k co wypłatę. Dodatkowo: ziemniaki(10$), marchewki(10$), nasiona(7$)
  4. Wojownik - graczy na pvp lub surowcowej jest tak mało, że nawet nie mam jak sprawdzić ile wynosi średnia. Dodatkowo: mała szansa na głowę(ok. 15k$)
  5. Rybak - średnio 300$ co wypłatę. Dodatkowo: bardzo mała szansa na enchant naprawa(ok. 30k$)
  6. Myśliwy - średnio 700$, lecz brak możliwości pozyskania dochodów z mob spawnerów, mały spawn mobów na survivalu i netherze, limit zwierząt na działce oraz możliwość wybicia hodowli zwierząt na survivalu z góry wykluczają tę pracę. Dodatkowo: 0,5% na głowę (zależenie od głowy: od 10k do 300k$)                                                                                                                                                                      
  • Głowy: o których napisałem przy pracy myśliwego, więc tutaj powiem tylko o jednej głowie. Głowa czarnego szkieleta, z której można wyciągnąć do 1mln$. Bardzo łatwo można je zdobyć poprzez dodanie możliwości zamienienia pigmana w czarnego szkieleta.

Najlepsze kombinacje:

  •  Kopanie + szukanie pigmanów: praca, tworzenie cobblexów (40k$ za stack), sprzedawanie złota oraz szmaragdów, ulepszanie diamentami pigmanów w czarne szkielety, czyli farmienie głów, dodatkowo w międzyczasie można kupować od graczy diamenty na kolejne czarne szkielety. (średnio 400k na godzinę)
  • Farmy: praca (tylko w przypadku marchewek, pszenicy i ziemniaków), sprzedawanie plonów w sklepie. (średnio 40k co godzinę)

Różnica jest kolosalna, a alternatyw brak. Żartobliwie można nawet powiedzieć, że /tophajs powinno się nazywać /topgornicy.

Na stwierdzenie, iż takie zarobki można uzyskać tylko z beaconem odpowiem, że możliwość kopania na beaconie u innych graczy można kupić nawet za 50k/h

Propozycje co zmienić:

  • powiększenie lub zmniejszenie cen sprzedaży niektórych przedmiotów w sklepie.
  • wprowadzenie tych długo oczekiwanych nowoczesnych farm
  • powiększenie zarobków z innych prac
  • dodanie nowych możliwości pozyskania pieniędzy
  • zwiększenie maksymalnego poziomu wszystkich prac prócz górnika
  • dodanie pluginu MCMMO lub czegoś podobnego, aby np. była szansa, żeby  rośliny się same sadziły po zebraniu
  • dodanie nowych prac, np. budowniczy - pieniądze za budowanie, pasterz -pieniądze za strzyżenie owiec, mag - pieniądze za enchantowanie
  •  
  •  

Dodatkowe SS'y: niepotrzebne

Edytowane przez vShinji
  • Superka 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
HeadAdmin

Ja tylko odniosę się do automatycznych farm. Nikt nie napisał, że automatyczne farmy mają być na już, mogą zostać wprowadzone później. 

Do reszty czekam na opinie Graczy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Sumie to cały serwer  kopie na Baconach więc najlepiej zmiejszyc spredazy itemow w sklepie.

no bo teraz to normalnie to tak duzo osob kopie ze tak bedą wygladac rangi xD

[Gracz] Kinetrik: Witam All! [Górnik] Kinetrik: Siema Górnicy!

----------------

Mówiąc skrótem jestem na TAKkk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem na TAK. Większość graczy kopie na becaonie i zmniejszenie cen sprzedaży surowców np. (złoto,żelazo, diamenty, szmaragdy, węgiel) byłoby dobrym pomysłem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej lepsze będzie powiększenie cen innych przedmiotów, gdyż nawet jeżeli obniżą ceny surowców, to głowa czarnego szkieleta dalej będzie chodziła w okolicy 1mln, a zdobyć ją można bardzo łatwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze napisana propozycja, zdecydowanie jestem na TAK.

Dobrym pomysłem jest zmniejszenie wypłat prac i dodanie nowych,

jak i zmniejszenie ceny sprzedaży złota, diamentów oraz szmaragdów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, MenelPodBlokiem napisał:

Zdecydowanie się z tobą zgadzam. A co do nowych prac, jakie miała byś na myśli ?

Miło to słyszeć 🙂

Przykładowo coś związanego z alchemią, budownictwem (tak jak wymieniłeś) lub handlem.

Edytowane przez Klarowna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

no to 

Dla mnie górnik deklasuje w luj inne prace

Po wprowadzeniu netheru to juz totalnie

Dodanie innych jobów jest poki co niepotrzebne, najpierw trzeba zbalansowac pozostale

Zarobki gornika bez netheru byly dla mnie spoko.Z bejkonem teraz idzie w 1 dzien zrobic 2mln, gdzie u takiego rybaka zajelo by to z 3 edycje

Powiekszenie zarobkow +  zwiekszenie expa w innych pracach bylo by git

No i z reszta sie zgadzam

Edytowane przez Kulak
Tak o
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sory ale z tego co czytam to czepiliscie się żeby ekonomie zniszczyć a nie naprawić jestem na NIE. Zmniejszenie cen surowców może wam dać tylko tyle że zaczniecie mniej zarabiać, a jeśli jednocześnie ceny pozostałych itemów nie spadną to jeszcze ciężej będzie kupić sobie np głowę mrocznego szkieleta/bejce gracze zaczęli by bardzie oszczędzać pieniądze co mogło by spowodować zatory w handlu. Przecież to prowadzi do sytuacji z poprzedniej edycji gdzie bejce stały po 100k i to ma być wasze naprawianie ekonomii. Bejce i tak chodzą już po 3-4kk i uważam że to już jest tanio bo były edycje gdzie 6kk to była normalna cena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@PiotRek135co, tylko kopać potrafisz? To, że cena za beacona spada jest chyba oczywiste, gdyż coraz więcej osób ma dostęp do beacona (własnego lub kradzionego), więc coraz mniej osób go potrzebuje. Dodatkowo, szczerze mówiąc przy obecnym poziomie trudności, beacon powinien chodzić maksymalnie po 500k, gdyż wystarczy 5-6 stacków diaxów (czyli do 150k), aby zdobyć 3 głowy, także powinieneś się cieszyć niewiedzą innych i dalej brać aż 3kk za beacona. Powtórzę: ZAMIAST KUPOWAĆ GŁOWY LUB BEACONA, KUPUJCIE DIAXY, WYJDZIE WAM TO KILKANAŚCIE RAZY TANIEJ.

Edytowane przez vShinji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@vShinjiMoże odwołam się do tego co napisałeś:

1.Żeby zdobyć 3 głowy z 6 stacków diax trzeba mieć mega farta, ja bardziej byłbym skłony stwierdzić ze jak będziesz miał dwa stacki bloków diax (koło 500k) to masz szanse dropnąć 3 głowy.

2. Zapomniałeś wspomnieć że jest do tego potrzebny grab 6 a co za tym idzie kolejny wydatek bo nwm czy zauważyłeś ale jak ludzie proponują 2kk za taki miecz to i tak nie zawsze są go w stanie kupić.

3. W rozrachunku końcowym wychodzi Ci więc kwota koło 2,5kk (chociaż i tak uważam że jest ona mocno zaniżona) i dużo czasu spędzonego w netherze na szukaniu i zamienianiu mobków, więc cena się wyrównuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na moje to trochę podchodzi to pod temat podany na czarnej liście, ale nevermind.

Apropo propozycji to zdecydowanie jestem na tak. Często po kilku dniowym runie na beaconie mamy multum $ i działke v2

Trzeba by było trochę poświęcić czasu na zmianę całej ekonomii, ale myślę, że warto, bo rozgrywka szybko się nudzi, więc jest to warte zachodu

Moim zdaniem zbalansowanie wszystkich prac jest priorytetowe, następnym wyrównanie cen w sklepie i na końcu dodanie jakiś ciekawych prac, które będzie chciało się robić, a będą sprawiały radość

W skrócie jestem na TAK  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zwycięzca

Więc tak, dodanie tych nowych prac które tam wymieniłeś byłoby fajną nowością i sposobem na zarobek dodatkowy dla graczy. Co do cen, to one są co edycje różne, gdyż administracja stara się, żeby były one jak najodpowiedniejsze. Zwiększenie lvlu pracy, obecnie wielu graczy ma najwyższy 27 lvl, więc propozycja zwiększenia lvlu jest jak najbardziej na miejscu np. do 30 lub nawet wyżej lvlu. Odnośnie głów mobów, to bym proponował zwiększenie poziomu trudności zarówno na mapie surowcowej jak i netherowej, gdyż na niskim poziomie respi się ich bardzo malutko i w nikłych ilościach. Wprowadzenie pluginu na to, żeby rośliny same się sadziły jest również dobrym pomysłem, bo jak ktoś ma bardzo dużą farmę, to pozbieranie plonów i zasadzenie nasion zajmuje mu bardzo wiele czasu i gdyby taki plugin był cały proces odbywałby się znacznie szybciej. Moja ogólna ocena tej propozycji jest pozytywna. Jestem na tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

aboutus
Nasz serwer FreeBuild funkcjonuje na wersjach od 1.12.x do 1.13.x. Zmieści się na nim nieograniczona ilość Graczy. Codziennie odbywają się ciekawe eventy z przeróżnymi nagrodami - od voucherów na VIP'a po nagrody pieniężne na serwerze. Innowacyjny system działek wpływa na rozwój ekonomiczny Użytkownika - na każdego Gracza przypada jedna działka, którą może powiększyć od 25x25 do 50x50. Rozbudowana mapa surowcowa pozwala Graczom na pozyskiwanie przedmiotów, których nie znajdą w standardowym sklepie. Dla Użytkowników nie posiadających Minecraft w wersji premium, istnieje możliwość zakupienia zmiany skinów. Grając na naszym serwerze możesz zabłysnąć! Stań do walki o zaistnienie w rankingu pieniędzy, punktów pvp, wykonanych zadań i nie tylko! Stań się popularny i rozpoznawalny dzięki dodatkowym rangom - Bogacz, VIP i SVIP.
×