• 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Informacje na temat zgłaszania problemu
#1

Dział Centrum Pomocy/Pomoc Techniczna RealCraft



Zastrzeżenia do pisania wątków:
  • "..." zamieniamy na informacje.
  • Niestosowanie się do wzoru = kara określona w Taryfikatorze Kar Forum.
  • Proszę o nie usuwanie tagów BBCode ( [/b] itd.)
  • Prosimy dokładnie opisać sytuację, wstawić screeny, oraz to co może ułatwić w rozwiązaniu sprawy.

Wzór:

Kod:
 
[b]Nick:[/b] ...
[b]Miejsce (TeamSpeak/Forum/Serwer MC):[/b] ...
[b]Opis sytuacji:[/b]...
[b]Dodatkowe ss'y [niewymagane]:[/b]

FAQ

  1. W przypadku nieotrzymania zakupionego pakietu (VIP, SVIP, LVL, Zmiana Skina, Pakietu Ogłoszeń) w naszym sklepie, reklamacje zgłaszamy na stronie https://www.rushpay.pl/customer/complaint
  2. TeamSpeak'a możesz pobrać ze strony : https://www.teamspeak.com/en/downloads
  3. Launcher non-premium, za którego używanie nie otrzymasz bana to: Shiginima  (pamiętając, że korzystasz z oficialnych wersji Minecraft, wydanych przez Mojang).
  4. Listę niedozwolonych modyfikacji znajdziesz w wątku "Lista modyfikacji"http://forum.svrealcraft.pl/showthread.php?tid=8673
  5. Jeżeli współdzielisz IP z kimś z rodziny, musisz zgłosić to w wątku "Współdzielenie IP"
  6. W przypadku, gdy zapomniałeś hasła, bezpośrednio zgłoś się na Dyżurkę Administracji na TeamSpeak3 do HeadAdmina serwera.
  7. Jeżeli chcesz odstąpić od akceptacji przetwarzania Twoich danych osobowych, w związku z ustawą RODO, napisz wiadomość prywatną do członka Zarządu Serwera.
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości