Skocz do zawartości

vShinji

Użytkownik
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana vShinji w dniu 25 grudnia 2018

Użytkownicy przyznają vShinji punkty reputacji!

Reputacja

9 Neutralny

O vShinji

  • Tytuł
    Starszy Użytkownik

Ostatnie wizyty

82 wyświetleń profilu
  1. vShinji

    [propozycja] Zmiany w ekonomii

    @PiotRek135co, tylko kopać potrafisz? To, że cena za beacona spada jest chyba oczywiste, gdyż coraz więcej osób ma dostęp do beacona (własnego lub kradzionego), więc coraz mniej osób go potrzebuje. Dodatkowo, szczerze mówiąc przy obecnym poziomie trudności, beacon powinien chodzić maksymalnie po 500k, gdyż wystarczy 5-6 stacków diaxów (czyli do 150k), aby zdobyć 3 głowy, także powinieneś się cieszyć niewiedzą innych i dalej brać aż 3kk za beacona. Powtórzę: ZAMIAST KUPOWAĆ GŁOWY LUB BEACONA, KUPUJCIE DIAXY, WYJDZIE WAM TO KILKANAŚCIE RAZY TANIEJ.
  2. vShinji

    [propozycja] Zmiany w ekonomii

    Raczej lepsze będzie powiększenie cen innych przedmiotów, gdyż nawet jeżeli obniżą ceny surowców, to głowa czarnego szkieleta dalej będzie chodziła w okolicy 1mln, a zdobyć ją można bardzo łatwo.
  3. Twój nick: KiszorEloKtoPL69 Propozycja dotyczy (tytuł): Zmiany w sposobie pozyskiwania pieniędzy Opis propozycji: Jako, iż temat o nowoczesnych farmach chyba ucichł, bo już bez przesady - to nie jest tak skomplikowane, aby aż miesiąc tworzyć ten plugin. Ponownie składam apelację o zmianę ekonomii serwera (wcześniej już pisałem, abyście podnieśli ceny w sklepie, a odrzuciliście to twierdząc, iż nie podałem żadnych propozycji). Wszystkie źródła, z których można czerpać pieniądze: Sklep: Ceny kupna są zdecydowanie za wysokie, a ceny sprzedaży... no właśnie, albo za wysokie (surowce) albo za niskie (wszystko inne, np. drewno za 3$, kwarc za 2$, kaktus za 2.5$), w skrócie; nic oprócz złota i szmaragdów nie opłaca się sprzedawać (o diamentach napiszę niżej). Praca: Po kolei. Górnik - w połączeniu z beaconem można wyciągać średnio 4k co 2/4 minuty. Dodatkowo: złoto(190$), szmaragdy(220$), diamenty(320$, 400$+ u graczy) Drwal - średnio 1k co wypłatę. Dodatkowo: drewno (3-3,5$) Rolnik - średnio 1.5k co wypłatę. Dodatkowo: ziemniaki(10$), marchewki(10$), nasiona(7$) Wojownik - graczy na pvp lub surowcowej jest tak mało, że nawet nie mam jak sprawdzić ile wynosi średnia. Dodatkowo: mała szansa na głowę(ok. 15k$) Rybak - średnio 300$ co wypłatę. Dodatkowo: bardzo mała szansa na enchant naprawa(ok. 30k$) Myśliwy - średnio 700$, lecz brak możliwości pozyskania dochodów z mob spawnerów, mały spawn mobów na survivalu i netherze, limit zwierząt na działce oraz możliwość wybicia hodowli zwierząt na survivalu z góry wykluczają tę pracę. Dodatkowo: 0,5% na głowę (zależenie od głowy: od 10k do 300k$) Głowy: o których napisałem przy pracy myśliwego, więc tutaj powiem tylko o jednej głowie. Głowa czarnego szkieleta, z której można wyciągnąć do 1mln$. Bardzo łatwo można je zdobyć poprzez dodanie możliwości zamienienia pigmana w czarnego szkieleta. Najlepsze kombinacje: Kopanie + szukanie pigmanów: praca, tworzenie cobblexów (40k$ za stack), sprzedawanie złota oraz szmaragdów, ulepszanie diamentami pigmanów w czarne szkielety, czyli farmienie głów, dodatkowo w międzyczasie można kupować od graczy diamenty na kolejne czarne szkielety. (średnio 400k na godzinę) Farmy: praca (tylko w przypadku marchewek, pszenicy i ziemniaków), sprzedawanie plonów w sklepie. (średnio 40k co godzinę) Różnica jest kolosalna, a alternatyw brak. Żartobliwie można nawet powiedzieć, że /tophajs powinno się nazywać /topgornicy. Na stwierdzenie, iż takie zarobki można uzyskać tylko z beaconem odpowiem, że możliwość kopania na beaconie u innych graczy można kupić nawet za 50k/h Propozycje co zmienić: powiększenie lub zmniejszenie cen sprzedaży niektórych przedmiotów w sklepie. wprowadzenie tych długo oczekiwanych nowoczesnych farm powiększenie zarobków z innych prac dodanie nowych możliwości pozyskania pieniędzy zwiększenie maksymalnego poziomu wszystkich prac prócz górnika dodanie pluginu MCMMO lub czegoś podobnego, aby np. była szansa, żeby rośliny się same sadziły po zebraniu dodanie nowych prac, np. budowniczy - pieniądze za budowanie, pasterz -pieniądze za strzyżenie owiec, mag - pieniądze za enchantowanie Dodatkowe SS'y: niepotrzebne
  4. vShinji

    odrzucone [Propozycja]Mały zastrzyk $$$ dla nowych graczy.

    No już bez przesady. Jest to najłatwiejszy serwer, na jakim do tej pory grałem, bo wystarczy tylko kopać (gdyż nadal nie ma nic bardziej opłacalnego), a ty chcesz jeszcze jakieś udogodnienia? Jestem na nie.
  5. vShinji

    odrzucone [Propozycja] bossy

    Sam pomysł z bossami jest zbyt abstrakcyjny jak na zwykły freebuild. Jestem na nie, chociaż klany lub firmy byłyby ciekawe.
  6. vShinji

    [Propozycja] Redaktorka

    Ciekawy pomysł, może dzięki niemu więcej osób zaglądałoby na forum. Jestem na tak.
  7. vShinji

    Skojarzenia

    Gyros
  8. vShinji

    Skojarzenia

    Sól
  9. vShinji

    Wyraz na ostatnią literę

    Róża
  10. vShinji

    Skojarzenia

    W tej zabawie piszemy coś co się nam kojarzy z wyrazem wyżej. Zasady takie jak zasady działu. Mój wyraz: ogórek
  11. vShinji

    odrzucone [Propozycja] Punkty Questowe

    Punkty za questy powinny być czymś wyjątkowym, a nie zwykłym czymś do kupienia. W tym rozwiązaniu widzę tylko jedno rozwiązanie - gracze składają się na głowę czarnego szkieleta, a jeżeli można stworzyć witchera (nie jestem pewny, dawno nie grałem na tym serwerze), to zamiast polepszyć ekonomię, zostałaby ona całkowicie zmieciona. Jestem na nie.
  12. vShinji

    akceptowane [Propozycja] Magiczna Skrzynka

    Do wystawienia konkretnych argumentów przydałaby się dokładna lista lootów, do której niestety chyba tylko PWWP ma dostęp (nie bijcie, jeśli się mylę). Z własnych obserwacji jestem w stanie stwierdzić, iż najlepszym lootem z takowej skrzynki jest kilof 5/3/3, którego cena nie przekracza granice 15k, a jak wiadomo, szansa na taki przedmiot jest znikoma z racji ogromnej liczby innych przedmiotów. Jeszcze jednym aktualnie ciekawym przedmiotem może być muszla potrzebna do wytworzenia podwodnego beacona, którego nazwy nie pamiętam, jednakże niedługo nether, więc muszla będzie kolejnym przedmiotem do spalenia. Cena bodajże 2 bloków diamentów oraz 6 bloków szmaragdów jest po prostu nieporównywalna do przytoczonych w pierwszym poście złotych nogawic ochrona I czy jakichś innych "śmieci", które można bardzo łatwo napotkać na mapie surowcowej. Gdy ktoś pytał co zrobić z kluczem do takiej skrzynki, zawsze odpowiadałem "nic", gdyż strata 54 szmaragdów oraz 18 diamentów może nowego gracza rozczarować do tego stopnia, że po prostu odpuści sobie ten serwer i poszuka nowego, a to chyba nie o to chodzi. Moim zdaniem niekoniecznie powinniście zwiększać drop, lecz usunąć te totalne syfy oraz dodać do dropu np. 32 bloki diamentów, żeby może kiedyś wyjść z tych magicznych skrzynek na plus, gdyż aktualnie zawsze wyjdziemy stratni. Jestem na tak i mam nadzieję, że wreszcie będę mógł polecić komuś nowemu pójście na /warp receptury, żeby zobaczył jak stworzyć magiczną skrzynkę.
  13. A wy wiecie, że warp pvp jest tak stworzone, aby gracze nie mogli uciec? To wasza wina, że wolicie siedzieć na survivalu. Jestem na nie.
  14. vShinji

    odrzucone [Propozycja] Konsekwencje za używanie cheatów

    Już dałem propozycję dodania usługi unbana/usunięcia z blacklisty do sklepu sms/psc/przelew, więc jeżeli ta propozycja się przyjmie, to pewnie i kary będą większe. A co do nawiązki do mnie (Kiszora): Nie wiesz jak to u mnie wyglądało, więc nie pisz o tym, proszę. Przez cały okres swojego pobytu na serwerze jechałem na pojedynczym spawnerze, który znalazłem bez żadnych modyfikacji (oprócz optifine oczywiście), tylko gammę miałem zwiększoną. Cheaty zainstalowałem dopiero 2 dni przed dostaniem bana, czemu? Powodem było niezwykle rzadkie sprawdzanie graczy. Jestem więc w stanie stwierdzić, iż cheaty dały mi może 1% mojego całego majątku, ponieważ użyłem ich tylko do znalezienia potrójnego spawnera szkieletów, które znalazłem w tym samym dniu, w którym dostałem bana. No może jeszcze trochę lapisu na surowcowej, ale to do użytku własnego. Jeżeli się myśli innowacyjnie, to można na prawdę dużo pieniędzy wyciągnąć nie używając cheatów, jednakże cokolwiek nie wymyślisz, musi być połączone z kopaniem, gdyż to z niego płyną największe korzyści. Pozdrawiam i polecam nie podawać fałszywych informacji. "By jednak była to kara i oduczyło graczy" - graczy wystarczy częściej sprawdzać, aby byli przestraszeni. Administracjo, jeżeli to czytacie, to jeszcze pamiętajcie o zakazie używania Crystal-Launchera ;)
  15. vShinji

    [Propozycja] Nowoczesne Farmy

    Jestem zwolennikiem zdobywania zamiast kupowania, a cena za taki przedmiot byłaby mocno zawyżona jak wszystko inne w sklepie, podczas gdy aktualna cena sprzedaży za automatyczne farmy (w tym przypadku nowoczesne farmy) jest praktycznie nic nie warta. Crafting który wcześniej podałem był też przykładowy. Równie dobrze można zrobić crafting z kilku sztabek złota czy diamentów.
aboutus
Nasz serwer FreeBuild funkcjonuje na wersjach od 1.12.x do 1.13.x. Zmieści się na nim nieograniczona ilość Graczy. Codziennie odbywają się ciekawe eventy z przeróżnymi nagrodami - od voucherów na VIP'a po nagrody pieniężne na serwerze. Innowacyjny system działek wpływa na rozwój ekonomiczny Użytkownika - na każdego Gracza przypada jedna działka, którą może powiększyć od 25x25 do 50x50. Rozbudowana mapa surowcowa pozwala Graczom na pozyskiwanie przedmiotów, których nie znajdą w standardowym sklepie. Dla Użytkowników nie posiadających Minecraft w wersji premium, istnieje możliwość zakupienia zmiany skinów. Grając na naszym serwerze możesz zabłysnąć! Stań do walki o zaistnienie w rankingu pieniędzy, punktów pvp, wykonanych zadań i nie tylko! Stań się popularny i rozpoznawalny dzięki dodatkowym rangom - Bogacz, VIP i SVIP.
×